tisdag 18 januari 2011

Feber

Hemma från jobbet med feber...Blev dålig i söndags eftermiddag, var ute med J o hans lillebror o blev alldeles matt o konstig i magen, kom hem vid 4 tiden o gick o la mig för att vila, vaknade vid strax efter 8 å var varm o frös samtidigt...Tog tempen lite senare o den visade 38,7grader...Det är hög feber för att var mig!! Brukar ligga under 37grader...När jag vaknade i går så hade den sjunkit till 38,2... Blev hemma från jobbet o sov mesta delen av dagen i går också...Är hemma idag också för känner mig inte riktigt bra, o när man jobbar med barn måste man ha alla krafter som finns!!!

Nu ska jag göra något att äta...blir lite nyponsoppa iaf=) Det är en given sjuk-mat för mig!!! Men måste väl ha något fast i magen också....


1 kommentar:

  1. Stackare, krya på dig!!!

    o jag var nervös för ett möte med jobbet:) men det gick perfekt. var ttydligen bara ett medarbetarsamtal som man tydligen ska ha 1 gång om året_)

    kram

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla