onsdag 17 november 2010

Sjuk igen=(

Har verkligen ingen lust med bloggandet nu... Men det var ett tag sen de kom någon uppdatering här så jag skriver några rader iaf.
Är hemma från jobbet idag o resten av veckan för Caroline har åkt på Halsfluss!!! =/ Inte speciellt nöjd med detta, Var ledig mån o tis pga av Eid som muslimerna firar, hade tänkt mig att tvätta o städa här hemma o vara med på något lunch-pass på gymmet. Men nej då, då åker man på jävla skit halsfluss. När jag hämtade ut penicillinet på apoteket sa hon som stod i kassan att jag inte var själv, att det hade varit några innan mig o jag var där vid 11 tiden. Så de är väl ngt skit som går. Men jag blir så less!!!

Skulle ha varit på en grej i lördags också men de strunade vi i, det var en sådan där "modell för en dag". Man skulle få bli sminkad o fotograferad gratis. Man fick ta med sig vänner/familj/husdjur om man vill så jag tänkte ta med mig mamma, pappa o J. Men när jag ringde o frågade priser så var det 25 kort för 2000kr, tyckte det var lite väl mycket så vi hoppade över de. Hade kanske varit en kul grej att göra, men för dom 2000kr så kan jag ha roligare!

Annars har det inte hänt mycket, man jobbar o tränar o dagarna går. Nää, massa svammel nu bara...
Ha en bra dag!

4 kommentarer:

  1. Åh dom där modell folket ringer mig var o varannan dag men visst låter det bra när dom ringer. synd bara att ALLA varit där o fotat, o att dom tar lika kort jämt..

    Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Ja inte var det värt 2000 kr för att få smink och bli fotograferade vad gör dom av korten om man inte vill köpa dom.Krya på dig Caroline och träningspassen finns ju kvar när du känner att du orkar med dom oxå.Kram.mamma

    SvaraRadera
  3. Stackare!!! Jag hoppas du tar det riktigt lugnt i helgen så du blir frisk! Krya på dig o grattis till din mamma :-) Kram Anna

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla