tisdag 2 november 2010

för fort=/

Ojoj vad mina lediga dagar gått fort. Inte har jag gjort mycket heller. Har ju sådan fruktansvärd hosta så har varit hemma o tagit det lugnt.

Fick reda på idag via fb att vi ska ut o äta med jobbet imorgon, det bjuds på lunch=) Det gillas!! Ska även till IKEA o handla lite grejer till jobbet. Tror det blir en bra dag på jobbet!! hihihi

Väntar nu på att fotbollen ska börja för kvällen, är Champions leauge idag. Lyssnar lite försnack nu... =)

I helgen var vi annars ner på stan med mamma o pappa en sväng. Hittade mössa o vantar. J klippte sig o hittade en jätte fin stickad tröja! Blev även bjudna på kina av m o p. Var mycket trevligt! I söndags fick vi söndags stek med kokt potatis, gräddsås o gelé till. Oj vad gott det var, inget som jag ställer mig o gör själv direkt!! Tur att jag har världens bästa föräldrar som fixar o donar så dottern får god mat i magen!!

Nää, massa dravel bara...bäst att sluta nu!! För nu är det dags för fotboll!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla