måndag 21 februari 2011

Älsklingen!!!!!



Min älskling fyller år idag! Stort grattis till honom!!
Började inte dagen så roligt bara, vi har fått nya dörrar o så klart så var det idag den skulle installeras! Så under hela förmiddagen hade vi ingen ytterdörr o det var ett j-vl liv i korridoren. Hela huset har fått nya dörrar, säkerhetsdörrar är det, med metall karm..

Var iväg o kollade på headset till honom, han ska ha när han spelar sina dataspel o pratar i "mumble", typ skype lr liknande.. Han hittade ett par på mediamarket som han köpte. Hann med lunch på Dragon Palace med torsten också. Tog en fika med Viktor också... Nu är man mätt i magen.. Fast jag har köpt min första semla för i år, har varit sugen länge nu å idag på kvantum i Gränby sålde dom semlor för 5kr st=) Perfekt för mig, när inte J kan äta då han är allergisk...

Nu blir det lite mys framför tv:n....

1 kommentar:

  1. Grattis till honom i efterskott!!! Själv har jag nog fått i mig 4 semlor redan i år, gäller o va ute i tid ;-) Men nu är det nog mer än 3 veckor sen den senaste så nog dags igen snart! Kram kram

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla