onsdag 9 februari 2011

tur i oturen

Var ju till läkaren igår, hade inte halsfluss utan "bara vanligt virus". Fick order om att ta de lugnt, vila o mycket vätska, gärna ngn alvedon/ipren också. Blir hemma i dag också så får vi se hur jag känner mig. Inte ont i örat längre iaf!

Vi har funderat på att byta internet leverantör å ringde i söndags till Telia där vi har vårat internet nu. Dom sa att dom som har hand om detta jobbar "vanlig kontorstid". Lovade att dom skulle ringa måndag till mig. Nu är det onsdag o dom har fortfarande inte ringt. SJUKT DÅLIGT!!! Tycker dom borde ha koll på sina meddelande o ring, skicka ett sms från deras datorer eller på ngt vis höra av sig. SÅ jag tänkte att dom inte hört av sig till på eftermiddagen så ska jag ringa dom!!!! Blir så less på sånt här... Saker o ting ska bara funka!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag heter Erika och arbetar på Telia Kundservice.

    Jag beklagar att vi inte hört av oss trots löfte om det. Jag hjälper dig gärna vidare istället om du bara skickar in dina uppgifter i formuläret nedan:

    http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515

    Med vänliga hälsningar
    Erika Börjesson

    SvaraRadera
  2. WOW! Snacka om service här då ;-) Hoppas du känner dig bättre Caroline! Krya på dig! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. HAHAHA jösses det var snabb service.. hii!
    kanske inte är så dåligt iaf då,, haha!
    Dagens bästa ju! roligt!=)

    krya på dig söta.
    kram

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla