söndag 13 februari 2011

Helgen är över=(

Helgen är snart över igen!!!! Usch usch va de går fort....

Från de förra inlägget fick jag lite scary-tankar.. Värsta creepy juh, frågan jag ställer mig är: Hur har dom fått min blogg?? Har dom så att de kommer upp hos Telia at
t nu har ngn bloggat om erat företagsnamn?? Jag ringde som själv upp dom o fiock till svar att dom hade ringt i måndags fast jag inte hade svarat, hade inte ens missat samtal, + att jag får sms om jag inte haft mottagning...Så vet inte vad jag ska tro. Men nu har vi iaf sagt upp telia, men har ju 3 månaders uppsägning så de e bara hålla ut.....

Helgen har varit lugn, skönt med f
int väder också=) Var ut till mamma o pappa i lördags o åt god mat. Spöade pappa o J i plump dessutom! Men det är ju ingen ovanlighet=) hehe

Idag har jag varit o tränat, 10-12!!! Efter de så blev det hem o käkade lite mackor för att sedan d
ra till MEdiamarket där mamma, pappa, syster o världens bästa ELLA kom!!! Hann med en sväng in på Toys r us också, Ella skulle visa msoter vad hon önskar sig i 4års present.. De var mycket som hon vill ha=) Hon fyller ju redan 4år!! Oj vad tiden går fort!


Förra året när Ella fyllde 3år!


I väntan på tårta (2010)

Nu ska jag surfa vidare........


1 kommentar:

  1. Haha ja man börjar ju undra när dom helt plötsligt dyker upp när du bloggar om du, du hade ju inte ens med Telia i rubriken.. Snabba var dom ju iaf =)

    Ojojoj blir Ella redan 4 herregud vad fort det går alltså.. O min blir ju snart 3 ÅNGEST haha det har jag sagt nu vid vare månad/födelsedag:)

    Har du inte vägarna förbi Sala snart?
    Kram!!

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla