söndag 6 februari 2011

URF biljetter

Jag o J. var till hans syster nu på eftermiddagen, hans systrar från Sthlm var på besök också. När vi skulle åka hem så skulle vi förbi ett atg-ombud för att hämta ut våra URF-biljetter. Kommer till coop o ska säga bokningsnumret, då har det inte sparats i min telefon så de var bara att åka hem. Nu har jag tagit till den gamla metoden o skrivit på papper med penna!!! Nog ska jag ha med mig numret nu.. Blir att hämta dom i morgon i stället.

Skulle ha varit o tränat i morse som vanligt med när jag vaknade kände jag av halsen o helt täpp i näsan så jag avbokade!! Blev en härlig morgon
där vi myste, åt god frukost o kollade på nya Disney filmen, tror den heter Trassel på svenska, var helt okej gjort o ganska rolig. Bäst var den lilla kameleonten Pascal...


Pascal


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla