lördag 19 februari 2011

Oriflame

Varit ute hos mamma o pappa i kväll, bjöds på god smörgåstårta som dom hade gjort..Mamma hade nämligen en "skuld smörgåstårta" till J. Förra gången hon gjorde de när vi skulle äta så kunde han inte äta för hon hade haft i äpple som J är allergisk mot. Såååå vi har väntat på denna!!! Men såååå värt det var!! Kom på i efterhand att jag borde ha tagit kort på den så jag kunde lägga upp här, men minnet är ju inte de bästa!! hihi Den var sjuktgod iaf!! Fick med oss doggybag hem också=) Så imorgon blir det smörgåstårta till lunch efter träningen!

Igår var vi på bio, vi var o såg
Gullivers resor. Den var jättebra, såg den i 3D o de var en bra upplevelse, vi satt längre fram denna gången jämfört med när vi såg Avatar, mycket bättre känsla denna gången.. Så tips om ni ska gå å se 3D, sitt gärna långt fram i salongen!!!


Hemma hos mamma hade hon en katalog från Oriflame, tänkte beställa mascara därifrån men kom på att jag kanske skulle kolla upp vad som krävs för att bli "konsulent". Nu när jag kom hem så har jag skickat en intresse anmälan för de. Kostar inget o man får lite rabatt på grejerna. Tycker att dom har riktigt bra grejer där! Har ju nästan alltid använt de sminket för mamma har varit kund/säljare där.Nu väntar jag bara besked om hur det blir... Lite spännande tycker jag!

2 kommentarer:

  1. Det gör mamma med för Oriflame är bra som det alltid har varit.När du får höra därifrån så hör av dig till mamma.Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Jag har ju tagit kort men bara på min mobil hur gör jag då för att få in det kortet på datorn så får du kort på den?Hoppas att den var lika god i dag som igår när vi åt av den:Kram!

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla