onsdag 23 februari 2011

söker nytt

Håller för fullt på att söka nytt arbete. Mitt vikariat är snart slut, eller ja, sista dagen 20maj men de går fort o tänkte jag skulle börja i tid, de är ju inte det lättaste att få jobb!!

Har skickat några ansökningar till kommunen, men har hört att dom bara anställer folk med minst barnskötar utbildning... hmmmm varför funkar inte erfarenhet också??? Har även tagit kontakt med KFUM där jag var innan jag började på Manar al Houda. Men hon som är chef är ledig denna vecka o är uppe i fjällen, vi skulle höras nästa vecka. Dom har hand om Alnäs här i Uppsala, de är ett ställe som på somrarna har massa olika dag läger, kanske kan få jobb som ledare där, jag vet ju hur allt funkar o känner till företaget o personalen... Har även fått ett erbjudande... men jag vet inte riktigt vad de är än..Ska på ett möte så får vi se vad de är för något=)

Om ni har några förslag på arbete så hojta till=)

Nu ska jag se klart på halv 8 hos mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla