måndag 28 februari 2011

nack ont

Har haft ont i nacken sen i tisdags kväll. Trodde när jag vaknade på onsdagen att det var bara att jag sovit konstigt eller så.. Men de är det inte! I torsdags när jag hade lämnat av John skulle jag ha tränat hade jag tänkt, men hade så ont så tårarna kom ner på kinden... Åkte hem i stället o smörjde med voltaren salva, tog 2st 1g alvedon o värmde vetekudden. Tog över 1 timme innan jag kunde slappna av ordentligt!!! Hela fredagen o lördagen gick jag med vetekudden på axeln/nacken. Systers Mattias tryckte på kammuskeln som är vid nacken, hjälpte för stunden, men så fort jag kom ut så började de onda igen... I går så var det vete kudde o linnement som gällde. lindrade lite med gjorde fortfarande fruktansvärt ont...Idag har vi smörjt med tjurbalsam o de hjälper!!! =) Det bränner så in i h-lvet men vill ju ha bort smärtan!!

NU ska jag kolla runt lite innan de är dags å hämta upp tvätten, blir renbäddat i sängen ikväll=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla