lördag 26 mars 2011

Årets första grill

Idag har vi grillat ute hos mamma o pappa. Världens bästa Ella är hos mormor o morfar så henne fick vi träffa också=) Är så roligt att träffa henne! Träffades en sväng igår också då jag skjutasade hem henne o mamma till Järlåsa. Uppskattar verkligen att få se henne. Idag när vi kollade lite smått på hockeyn kom hon o bäddade ner mig med 2 dockor o filt i fåtöljen, moster kunde ju inte frysa!! Sen så sa hon att det BARA var hennes Caroline medan J. o pappa sa att det var deras. Hon sa att de är hennes Caroline först=) Värmer hela hjärtat!!!

Innan vi åkte ut var vi till citygross och handlade grillen för m. o p.`s bil har gått sönder... =( Tur att jag köpt en ny så vi fick plats med den nya grillen=)

Har än s¨länge inte kommit på något bra namn till bilen.. =( Svårt de där.. Funderade på Doris, ni vet fisken i Hitta Nemo=) Men känns konstigt då jag har en moster som heter det...Funderar vidare på namn...

Sen har jag åkt på förkylning igen!!! Blir så j-vla less... Blir frisk i några dagar å sen har man nytt skit.... Så nu kan jag inte träna igen som jag vill... =(

Imorgon ska vi på 10-års kalas hos J.´s syster son som har fyllt år i veckan.. Ska försöka hinna med lite städ o tvätt dessutom..

Nu ska jag kolla vidare!!

Kom ihåg att ställa om klockan i natt!!!!

1 kommentar:

  1. Ja visst var det gott med vårens första grill och köttet var så gott ja hela middagen var kanon.Vi tror att det är bara kopplingen som gått sönder men vi får höra vad Roger ssäger om felet ska försöka att få ut den till Skogstibble.under veckan som kommer.Det tog 10 min så sov Ella till filmen trolltyg i tomteskogen så skönt se henne sova och DVD:n går för fullt.så är hon vår Ella:

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla