fredag 11 mars 2011

Veckan som gått

Till Anna som undrade varför jag var nervös.. Jag skulle på ett "möte" med en tjej ang ett jobb erbjudande, men tyvärr var det inget för mig=( Visste inte vad det var innan så hade många tankar innan om vad de kunde vara.

Annars i veckan har det varit massa jobb, massa fotboll o början av kanske en förkylning. På mornarna när jag vaknar har jag ingen röst, men det blir bättre när jag pratat upp mig=) Träningen har jag legat lågt med tyvärr, inge roligt när man inte är frisk ordentligt...

I fotbollen har det varit avgörande match i Champions Leauge. Barca gick vidare efter en gastkramande match. Hoppade upp o ner i soffan. Sen helt plötsligt hamnade jag stående i soffan=) Var spännande hela matchen igenom... Gillas i efterhand men inte just då=)

Ikväll när jag kom hem så skulle jag göra i ordning tacos till kvällsmiddag, öppnade kylen o såg att en av mina cider jag köpte förra veckan stod däro såg ensam ut så jag tog mig en cider till matlagandet=) Bra konsumtion om man dricker 1/vecka=)

Nu ska jag kolla på lets dance...Följer de inte spec mycket men skönt med lite slapp kollning på tv:n så här på kvälls kvisten=)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla