söndag 20 mars 2011

Namn förslag

Önskar namnförslag på våran nya "familjemedlem"


Japp, så är det. Köpt ny bil idag! Mamma, pappa, J. o jag har varit ände ner till Nynäshamn för denna fina=)
Kul att köra, fint skick...jobbigt att det gick lite för lätt för MITT eget bästa att gasa. Grym stereo i också=) Tror de blir en kanon bil...men nu måste vi ju döpa den.. Förslag???

Tyvärr så har Grodan åkt sina sista meter med mig o J. idag. Åkte och lämnade den på Ford idag, ska dit med nycklar imorgon..Fäller en liten tår.... Min älskade Groda lixom!!!!



2 kommentarer:

  1. Fiiiin! Själv har jag köpt en Renault Megane Scenic, lite större än din men inte mkt! Älskar! Förstår sorgen efter grodan. Min heter i allafall Roxanne och min chef kallar den Roxette. (bilnr ROX... fyndigt va) Din kan heta Ugglan, det tycker jag är gulligt! Krtam Anna

    SvaraRadera
  2. meeen Caroline, bettan är väl ett bra bilnamn.. haha! Nä det var dåligt är inte så bra på det där med bilnamn.. blixten kanske för du kör väl fort?=) haha!
    KRAM

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla