tisdag 15 mars 2011

Solen skiner!!!!

YIPPPI!!!!!!!!!

Solen skiner från den nästan helt klarblåa himlen...!!!!! Ska klä på mig varma kläder nu och gå till Willys för att handla lite... Ska känna efter hur de känns att vara ute o röra på sig lite... Man blir ju lite lätt matt av att vara sjuk...

Började läsa på min nya bok i går, Äntligen!! Började med den som var verklighets baserad. Kom in i den direkt!! Blir nog väldigt gripande o hemsk att läsa...

Ringde om ny astmamedicin igår, ska till läkaren i morgon för att göra tester för att se om jag har rätt styrka o rätt medicin för min ansträngningsastma.... Skönt att få göra sånt så man har det uppdaterat ordentligt!

Som sagt...nu ska jag ut i solen!! Ha en bra dag!!!

1 kommentar:

  1. Underbart väder o man blir så glá, ljuvligt!!

    skönt att få komma o kolla så du har rätt medicin, sånt är ju viktigt o skönt att du är på bättringsvägen:)
    kram

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla