tisdag 1 mars 2011

Fyndat

Japp, idag har jag fyndat ordentligt, fast inte till mig utan till mamma o pappa=)
Hade lite tid över idag innan jag skulle hämta J. på jobbet. Jag stannade till på "Bolandcity", gamla draget. Där ska öppnas nya affärer nu i mars så de gamla affär
erna hade utförsäljning. Jag gick till CombHome, tänkte köpa lösvikts tee. Dom har jättegoda tee sorter!! När jag kom dit var jag ju bara tvungen att kolla runt lite... Hittade då detta


Tänkte att detta skulle passa perfekt ute på deras balkong till sommaren.. MMS:ade mamma o frågade om de va ngt dom skulle kunna tänka sig, åde var det. Priset för denna skapelse endast 20kr!!! Ljusen som står på köpte jag till mig själv;) kostade 10kr/st! Perfekt. Fick inte med mig hurtsen i bilen så mamma o pappa kommer in i morgon med deras bil o hämtar den=)

Nu ska jag kolla på Sofias Änglar på kanal 5...Kanske blir en tår eller två till...


2 kommentarer:

  1. Du är ju den stora fyndaren Caroline! Och bra var den oxå många mysiga grillkvällar får vi hoppas på till våren och sommaren kanske ev nu till helgen om det blöir varmt.Nu har Modins skickat pappren till Salus Ansvars försäkring så får vi se hur mycket det blir för din KA,men du kan ju ringa så du får bättre info om din bil från Modins,han rin ger till mig så fort han hört från S.A.Kram

    SvaraRadera
  2. 20 spänn! Helt otroligt. En sådan hade jag kunnat tänka mig att ha ute på altanen. Perfekt avlastningsbord och så plats för lite flaskor under också.
    Och du Sofies änglar, går ju bara inte att låta bli att fälla en tår. Kollade på den hemlige miljonären igår. Kanske inte gråter till det programmet, men vilka människoöden det finns...

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla