onsdag 30 mars 2011

Bio

Idag har jag varit på bio med jobbet. Vi åkt med ALLA barnen, vi var tillsammans 20barn o 5vuxna. Blev stolt över barnen att dom var så duktiga! Inge tjafs, bråk eller barn som inte satt stilla. Barnen tyckte att bion var bra, vi kollade på Grodanboll o Kallestropp. Roligt att jag sett denna filmen när jag var liten=)

Har varit en kaotisk vecka hittills... Inte nog med att jag varit förkyld så har det fattats personal på jobbet...Haft mycket barn så klart också... Men man får så mycket tillbaka från barnen!! Ska bli tråkigt att sluta, kommer att sakna dom små liven!!!

Nu ska jag kolla in Sofias änglar som gick igår, streamar den via kanal5/play. Såg att de tyvärr är/var sista avsnittet för denna säsong.... Mycket bra program serie annars!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla