lördag 5 mars 2011

Testat på en Ny cider

I torsdags öppnade Bolandcity några affärer, ett av dom var systembolaget. Var in där en sväng o hittade denna cider. Nyhet i butiken, en cider med smak av mango o lime. Ställde den i kylen o ikväll har jag testat den. Tycker att den är väldigt läskande, inte alls så söt. Men jag kan inte bestämma mig om jag gillar den eller inte. Tycker att detta är lite jobbigt, jag får ju lov att dricka många klunkar för att bestämma mig o snart är den slut o jag vet fortfarande inte. Tror den kommer bättre till pass en varm sommardag med massa is o kanske ngt gott att äta till;)

Nu ska jag kolla vidare...blir träning imorgon så snart är det dags för sängen.. + att jag är nervös för imorgon.......

1 kommentar:

  1. Å va nyfiken jag blir! Vad är du nervös över??? Cidern låter läskande... Kram på dig!

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla