fredag 27 mars 2009

Blev en lugn dag...

Det blev en lugn dag idag. Efter jag uppdaterat bloggen tidigare idag så kom det över en kompis till. Dom stannade ett tag innan de gick över till grannen igen. Då passade jag o J. på att käka frukost och började kolla på en dokumentär om AB, ett fängelse brödraskap(gäng). Väldigt intressant. Efter det ringde killarna från andra sidan korridoren och frågad om vi skulle komma över en sväng. Jag tackade nej medan J. gick över. Jag la mig i sängen opch sov lite middag. Det var välbehövligt kan jag säga! Såg i kors innan=)

Men jag hade ork att måla idag! Det har blivit väldigt vitt och fräscht nu. Det var iofs bara grundmålning idag, men det syns STOR skillnad redan nu. Blev nöjd med resultatet i alla fall. Men jag har på något sätt gjort mig illa i knävecket, vet inte riktigt hur, kanske gått upp och ner från stolen på något konstigt sätt och sträckt mig, inte vet jag. Jag vet bara att de e fett obehagligt. Nu ska jag hoppa in i duschen för att tvätta av mig lite färg=)

Hade bra!

1 kommentar:

  1. ¨Låter som ni hade en bra kväll, skönt att sova middag också=) sånt gillar vi:p
    duktig du är som målar o donar.

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla