tisdag 24 mars 2009

Första Bloggen!!

Då så, då har man blivit övertalad av min gamla vän att starta en blogg=)
Undrar vad man ska skriva om...Känns konstigt detta, skriva en massa strunt så att andra vet vad som händer i mitt liv. Men det blir nog bra, bara jag börjar.

Det är fortfarande under undersökning detta, så ha tålamod!! Förstår mig inte på sådant här egentligen men jag testar och så får jag se hur det blir. Det var ju inte bara att sätta igång och skriva, först var det ju massa inställningar och saker först!! Trodde det inte var så mkt. Har kollat på andras bloggar och de är så fina. Vill också ha en fin blogg, vet inte hur det ska gå med mina dåliga datakunskaper!!

Så detta var allt för denna gången. Måste se hur det ser ut o så nu=)

Hade bra!

1 kommentar:

  1. *åh vad roligt, komemr bli en trogen läsare här, men det vet du ju redan, du ligger tryggt bland mina favoriter o jag kommer ju klicka in här minst 1 gång om dagen:)
    förretsen jag tror du lär dig det här med bloggen om du försöker lite, det tar ju en stund att l'ra sig, själv kan jag inte mycke själv, ber alla andra om hjälp, men lite har jag faktiskt lärt mig:)*

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla