tisdag 24 mars 2009

Kvällen närmar sig

Det gick ju bra förra gången jag skrev=) Efter att jag gjort det och kollat runt här inne på sidan så tror jag att jag fattar lite mer, kanske inte e så svårt=)

Har målat i vårat kök idag!! Målat taket en 2:a gång med vit takfärg. Hela jag blev vitprickig så det var bara att hoppa in i duschen igen. Duschade i morse, men som sagt det regnade lite färg över mig=) Vi håller på att renovera det. Så vi börjar uppifrån och går sakta men säkert neråt. Vi har lämnat in luckorna på slipning och lackning, fick ett bra pris på det så vi tyckte det blev billigare och lika bra som nya luckor. Min pappa ska hjälpa oss att lägga in egyptiskt-svart- klinkers. Sjukt snyggt är det!! Har lovat Sanna att jag ska lägga upp lite bilder sen när vi är klara=) Man blir sugen på att göra om mer saker när man väl har börjat bara. Och jag har uypptäckt att jag tycker det är sjuktroligt att måla! Sa till J. att jag skulle vilja lära mig det (som yrke typ), men inte det om hur man blandar färg o sånt som är onödigt att kunna=)

Imorgon ska jag åka med min mamma o pappa, min syster o Ella på en kryssning. Blir till mariehamn med Birka Paradise. Har aldrig åkt med dom så det ska bli kul att se. Ska även ta med så att vi kan bada, Ella tyckte att moster skulle ta med sig badkläder! Och vad gör man inte för sötnosen??!! Fast de är lite tråkigt att inte J. följer med. Han ska vara hemma o umgås med våran granne och en kille till. Dom har sagt att dom ska spela fifa och ha grabb-kväll=) Kommer att sakna min gos!!

Nu ska jag fixa lite mat och senare blir det att kolla på NCIS på 3:an. Om ni inte sett den serien så börja kolla på den, riktigt bra!!

Hade bra!

2 kommentarer:

  1. ojojoj titta här 2 ggr på en dag, inte illa:)
    går ju ritkigt bra det här med o blogga ju.
    roligt med kryssning, hoppas ni får det mysigt.
    hälsa så mycket till familjen.
    kram!

    SvaraRadera
  2. Hihi... Nu kan jag hålla ännu mer kolla på dig!
    Vi ses i eftermiddag!
    Kram Ella & hennes mamma

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla