fredag 27 mars 2009

Lugn dag

Har fått order av min mamma och syster att texten har så dålig färg, så nu ska jag testa en ljusare färg. Dom börjar bli gamla när synen pajar!! hihi, skojade bara lite med er! =)

Har fått besök på förmiddagen idag, grannen kom över så nu spelar J. och han fifa på x-boxet. Spelar en turnering och spelar tillsammans för då håller dom sams, är som små barn!! =)

Har även lagt in kort från kryssningen på förra inlägget. Orkade inte fixa det igår, men nu e de gjort, blev inte många kort tagna=( men några hann jag med.

Annars idag kommer det vara lugnt, ska väl försöka att förbereda så att vi kan börja måla skåpen i köket. Det ska plockas ut och målar-tvättas. Är fortfarande trött, och lite ont i halsen. Så vi får se hur mycket jag orkar.

Nu ska jag fixa frukost/lunch.

Hade bra!

1 kommentar:

  1. vilka härliga bilder, tror vi också måste åka båt snart minnsan! om jag vågar med lilla skrutt, kanske får hon blir hemma, om jag vågar lämna henne, haha!=) vilket dilemma.

    Kul med reovering, skulle jag också vilja, eller ja först vill jag flytta så jag har någonstans att reovera.p

    ang färgen jag SER ALLA färger du har så för mig kan du ha vilken du vill, kanske inte blått då som bakrunden då kanske det blir för jobbigt även för den bästa (mig) =)
    kram

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla