lördag 28 mars 2009

Halsen gör ont

Har fått jätteont i halsen i natt, kunde inte sova ordentligt, var upp o drack vatten för att försöka få det att sluta irritera, men det hjälpte bara en liten stund åt gången. Så nu har jag varit till Willys och köpt på mig halstabletter! Mamma trodde det kanske var halsfluss....usch, det vill jag inte ha!!

Annars har det inte hänt mycket idag, J. är över hos grannen och jag ligger hemma i soffan och ser TV. Inte för att det finns mycket att se på, men det är i alla fall något att vila ögonen på. Kom ju på att jag kunde uppdatera min blogg också!!

Ikväll blir det fotboll, Portugal-Sverige. Tror ju att Portugal vinner, för Sverige har ju inte spelat bra senaste matcherna jag sett. Man kan ju alltid hoppas på att landlaget har lite nya grejer på gång, inte bara köra med sina långbollar jämnt.

Finns inte mycket mer att skriva idag. Så hade så bra!

1 kommentar:

  1. jobbigt med halsen, hopaps det inte bli nå allvarligt..
    Att det går äver snart. ha en bra kväll! kram

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla