tisdag 31 mars 2009

Jobbigt med förkylning

Blir snart knäpp på förkylningen, näsan rinner o är helt tjock. Sa just till J. att jag känner mig som ett fras. Alltså som någon som har en psykologisk sjukdom och inte har koll på sina händer/armar.

Idag har vi fått nya lådor, så pappa kommer imorgon efter jobbet och ska skruva fast dom. Lådfronterna kommer samtidigt som luckorna, så dom får vi vänta med ett tag.

Annars har det varit en lugn dag idag, har sovit middag typ 2timmar=) J. satt och spelade och jag vilade lite=) Måste ju bli frisk till imorgon. För då öppnar NYA IKEA i Uppsala!!! Ska dit med mamma o med J. Dom öppnar kl 7.30 men vi kommer inte dit försen vid 12 tiden. För min mamma ska börja jobba imorgon igen, men bara två timmar på förmiddagen. Sen ska vi trängas med alla galna människor på IKEA!!! Tjooohoooo va kul med ett nytt varuhus=)

Nu ska jag lägga mig ner i soffan med filten o näsdukar tillhands=) Ska lämna över datan till J. som ska spela CS.

Hade bra!

1 kommentar:

  1. åh jag vet hur det känns, nu är JAG också förkyld, faaaasiken, roligare kan man ju ha det, blir så trött!=) hoppa vi båda blir friska snart..
    åhh öppnar dom IKEA, vad roligt! men är glad att man inte ska dit imorgon, kommmer ju vara sjukt mycke folk, o som du vet får ju panik då:p

    ha det bra, god natt!
    kram

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla