torsdag 2 april 2009

Kväller

Nu är det kväll och dags för att sova. Men först lite uppdatering på bloggen!! =)

Idag har det ju varit nyöppning av nya IKEA här i stan. Det var stort och massa folk!! Själva varuhuset var luftigt och fint. Barn avdelningen var nog bäst!! Alltså där man "lämnar" in barnen medans de vuxna går runt och shoppar! Mamma frågade om hon fick lämna in mig och J. där, o tjejen sa: -Ja, visst!! det är till för barn 3-10år=) hihi Mamma bjöd oss på lunch idag också=) Gott var det, det blev kotlettrad med pommes o bea, till dessert en liten chokladmoussé kaka. Man blev mkt mätt=) Otur att vi hamnade brevid ett tyskt par bara=) Gillar inte tyska så bra lixom=) Efter att vi svansat runt på ikea gick vi till coop för att J. skulle köpa ciggaretter. Finns en expert butik där också, jag tänkta att då kunde jag passa på att visa mamma viklen digitalkamera jag vill ha. När vi står där och kollar på kamerorna börjar ett larm gå!! På ngt sätt har vi lyckats sätta igång larmet på en av kamerorna så att killen i kassan kom fort som tusan och tittade konstigt på oss. Så vi lämnade kamerorna och gick vidare till mobilerna. =) Säkrast så=)

Hämtade pappa från jobbet vid 15.20 tiden. Åkte hem till oss för att pappa skulle hjälpa till att borra lite=) Han fixade borrningen medan jag kom på att jag glömt måla lite vid kylen o spisen. Pappa hjälpte mig ut med kylen o spisen så det bara var fritt fram!! Jag lyckades få målarfärg på rumpan, gick visst emot där jag målade=) !!! Hahaha är man klantig så är man, menar ju, de ska ju synas att man målar!! Pappa o J. drack lite fin rom o delade på en öl. Pappas betalning som tack för hjälpen=) Fick även uppsatt vårat nyckelskåp som vi fick i julas, lite sega kanske. Men så går det när man inte har några borrmaskiner och betongvägg=)

Efter att mina föräldrar åkt hem så blev det soffan för mig och roomservice och för J. blev det datan och CS. Han spelade med grabbarna och pratade i "vent", men motståndarna blev för bra tydligen, eller så var det att dom fuskade, vad vet jag!! =)

Nu är det tandborstning och sen bums i säng!

HAde bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla