lördag 25 april 2009

Lååååång dag idag

Idag gick vi upp tidigt (för att vara oss, 8.15) Gick upp kollade film o åt frukost! Efter det var det tvättdags, ner med smutstvätten o renbädda sängen!! Det bäsa som finns är att lägga sig i nybäddad säng!! Täcket är så skönt då=)

Mellan tvättmaskinerna så bänkade vi oss ute på balkongen i solen=) Musiken var på o sommar känslan fanns=) Så idag har vi fått lite mer färg=) mmm=) de gillas=)

Sen åkt J. med grannen o Butta o två killar till till Gränby för att pumpa fotbollen o de andra grabbarna skulle in på bolaget. Jag bestämde mig för att vara hemma och måla=) Jag har nämligen börjat och avslutat nu väggen bakom elementet i köket och fönstret där. Massa pill måla vid fönstret. Grundade igår och idag tog jag andra varvet. Blir vitt o fint där också. Funderar på om det finns svart elementfärg. Någon som vet?? Tänkte det skulle va lite coolt o annorlund med det. Passar ju bra in till dolvet o så också.

När grabbarna kom hem byttes det om till fotbollskläder o så gick dom bort till fotbollsplan o spelade. Jag gick dit efter det att jag var klar med min målning. Där trodde jag att dom skulle springa runt och spela fotboll, men ack nej. Dom satt i en ring på gräsmattan och pratade massa gojja. Drack någon öl gjorde dom också=) Det var skönt att vara ute i solen en stund i alla fall=)

När vi kom hem blev det en dusch o lite mat på de. Nu kollar vi fotboll. Valencia-Barcelona, just nu ligger Barcs under med ett mål, det är i halvlek. Nu börjar det igen.

Hade bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla