fredag 3 april 2009

Fint väder....

Då så...nu är våren på ingång för hoppningsvis!! Varit ute och gått en sväng idag i solen=) Var väldigt skönt!!

Tråkiga är ju nu att när jag är på bättrings vägen från min förkylning så har J. åkt på det i stället. Han tog en alvedon nyss och gick o vilade. Hoppas innerligt att han inte blir sjuk...Då kommer man väl aldrig ifrån det.

Nyss fick jag ett mms av mamma!!, där det var en bila av min kusin och hennes pojkvän på en strand i Thailand. Dom har gift sig där nere!! Grattis till Er båda!! Grattis även till bäbisen i magen! =)

Ikväll blir det att kolla på så ska det låta. Thomas Järvheden är ju med ikväll=) Han är ju riktigt bra, o rolig också=) Annars blir det nog en lugn kväll för oss. Ingen utav oss är ju som sagt helt okej.

Nu ska jag kolla lite andra saker på nätet!
Hade bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla