torsdag 30 april 2009

Sista april/Valborg

För vanliga döda kallas väl den här dagen för Valborg. Men inte här i Uppsala med omnejd, då är det SISTA APRIL! Å då ska man ut i solen o dricka öl =) Jag gillar inte öl så de blir inget för mig!! Jag ska till Västerås o till min gamla moster!! =) Grattis till dig! hon har fyllt år i veckan o de blir öppet hus med massa folk. Mycket trevligt ska det bli!!

Min älskling ska ner på stan o träffa Micke med sina kompisar, dom ska sitta i Engelska parken o så. Vad som händer sen efter det för dom, de vet gudarna!! =)

För min del blir det inget drickande alls, jag ska vara chaufför=) Men de ha jag valt själv så jag kan ju inte klaga=)

Blev jätte glad i går när jag var o stor handlade på ica kvantum i gränby! Jag har lääääänge letat efter jordgubbsextrakt så man kan göra goda strawberry daquris, o tro om jag inte hittade det!! Företaget sturnus har gjort en färdig drink mix med det!!! Sååå nu e jag sugen på att testa det!! Måste till mamma o pappa o hämta min iskross först så det blir bra!!!

Nu ska jag åka o hämta pappa från jobbet. Han ska hem till oss o duscha o byta om. Han ska åka med mig till Doris o Kalle. Mamma har redan åkt nämligen, hon drog dit på dagen efter att hon varit hos frissan=)

Ha en bra sista april=)

Kom ihåg, Varannan vatten bara!! =) hihi

1 kommentar:

  1. Hoppas ni alla hade en bra valborg, skönt att vara nykter, man mår så bra dagen efter då:p
    haha! Iof ände jag mig bakis, fast jag var nykter, tyvärr var det dåligt med sömn, vilket kan göra att man känner sig bakis, illa!:)

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla