lördag 11 april 2009

Långfredag

Då har långfredagen gått..Har välk inte gjort något vettigt alls idag, sov länge och inte gjort många knop. Har iofs varit hos en kompis ikväll, han hade fest där..Kom hem för en liten stund, jag var chaufför ikväll så de blev bara vatten till mig.=)

Igår så var jag o mamma till Sala o träffade Sanna o Madde med barn!! Roligt att se er igen!! Hoppas att det blir snart igen..=) Vi gick i gallerian i Sala o så var vi o fikade på Silver(tror de hette så)..de är i alla fall café mitt emot gamla tant gräddelin(vet inte hur de stavas) affären..=) Var även till Heby för att ta blodprov o var hos Meg, medan jag var där så var mamma på bibblan och träffade "gamla kändisar" från Runhällen.

Nu ska jag lägga, men först ta bort smink o borsta tänderna.
Hade bra!


5 kommentarer:

  1. Hihi... Syster är nattaktiv ikväll, har kollat på Australia o kunde inte somna...
    Vill bara passa på att önska er en GLAD PÅSK!

    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  2. ja oj vad ni systrar var uppe sent inatt då:)
    ja det hette silver, du ser vilket minne du har, värre med mitt, men det är väl åldern:p

    SvaraRadera
  3. Bra Caroline!
    En riktig GLAD PÅSK från mamma och pappa.
    Hälsa J så gott oxå. Vi hörs.

    SvaraRadera
  4. Heej.. har du blogg.. kul.. den ska jag försöka hinna med att följa. kram elin

    SvaraRadera
  5. Har du alltid varit så här intresserad av fotboll? Eller är det killen din som fått dig på det spåret;)?

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla