fredag 24 april 2009

Sol, sol=)

Äntligen skiner solen massa=) Snart är sommaren här!! Hoppas att det fina vädret fortsätter att hålla i sig!!!

Satt en stund på balkongen igår o läste, satt väl kanske en halv timme o när jag kom in senare såg jag att jag fått ränder!! Även om dom inte syns så mkt så finns dom där!! Dags att börja steka lite till så att man inte är vit som en blekfis...=) Funderade ett tag på att fusk sola(solarium) men bestämde mig för att det ska jag inte göra! Jag ska sola på riktigt i stället, känns bä6ttre så när man väl blir brun!! hihi

Annars igår så var jag o fick tillbaka våra fästen till köksluckorna, men när jag kom hem o skulle skruva dit dom ser jag att dom är för små. Nu måste jag prata med pappa för att se om han tror att det funkar i alla fall. Annars får jag åka tillbaka å lämmna tillbaka dom. Dom hittade nämligen inte våra "original". Dom kommer inte ens ihåg att dom tagit bort dom!!!! Jag fick dit en i alla fall. Är fortfarande lite jobbigt att ha luckorna på glänt.

Fick gå på IKEA en sväng i går innan jag hämtade J. Hann gå hela rundan innan det var dags att åka!! Nästa projekt jag har är att fixa nya garderober. Min stång i garderoben har nämligen pajjat. Det blev för tungt för den så den gick av så nu har jag en enda röra där. öppnar och stänger fort som tusan. Då kanske jag glömmer bort innbillar jag mig=) I alla fall, på Ikea har dom nu så att man kan planera sin garderob på datorn, dom har liknade som dom har på köksidan. Så nästa gång blir det att ha mått med sig så är det bara att planera!!

Idag så ska jag skjutsa mamma till Heby så att hon får hämta deras bil som ha varit o bilvit hel. Sen ikväll blir det grillning på balkongen, flintastek är vad det blir!! Mums va gott det ska bli=)

Hade så bra!

1 kommentar:

  1. Fusk att ni får grilla på balkongen! :oP

    Har varit till Västerås idag o varit på IKEA där, men jag hittar ju inte där längre...

    Ni verkar ha fått det jättefint där hemma!
    Vi ses på söndag!

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla