onsdag 15 april 2009

Onsdag

Idag har J. gått på en utbildning/introduktion för nya arbetet. Han börjar imorgon, kl.06.00!!! han slutar vid 15. Så jag funderar på vad jag ska göra nu på dagarna när inte min älskling är hemma??!!

Igår va de ju fotboll o Barca spelade oavgjort 1-1. Men dom går vidare i alla fall, kommer att möta Chelsea i semifinalen. Ikväll ska vi gå över till grannen o kolla på Man.u. - Porto. Hejja Porto!!!

Annars idag har det varit lugnt, kollat film o läst. Hämtade o lämnade J. vid arbetet. Ringde mamma eftersom våra köksluckor är klara!! Hon ska hjälpa mig/oss att få hem dom imorgon. Mamma ska först till fotvården bara, sen ska vi lasta å sånt. Ska bli spännande att se hur det blir=) Var på IKEA en sväng o kollade in handtag/knoppar idag..Dom knopparna vi vill ha, finns inte längre. Dom har tagit ut dom ur deras sortiment. =/ Vi får se vad de blir för några istället...

Nu ska jag ta på mig ett par strumpor o en tjock tröja för att sedan knalla över till grannen. Här vankas de som sagt mera fotboll=)

Hade bra!!

2 kommentarer:

  1. God morgon!
    nu har Jeanette Holmberg skrivit i min Facebook så du kan läsa.Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Tänk vad du hinner med dig om dagarna... jag skulle aldrig hinna med så mycke som du gör...

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla