tisdag 7 april 2009

Stor handling

Idag har jag varit o storhandlat i Gränby centrum, först va jag in på banken o satte in pengar på mitt konto. (Har betalat våra nya kökslådor!) Sen var det BIG shopping på ica..Månadshandling för hela slanten=) Fick komplettera lite saker från coop också, dom hade billig fläskfil´e. Iofs var det fryst, men det struntade jag i eftersom jag ändå skulle frysa ner den när jag kom hem=)

Efter jag kommit hem från Gränby så plockade vi varorna. Fick göra det lite haft eftersom vi har haft kyl+frys i v-rummet. Hämtade pappa idag igen från jobbet så att han kunde komma hit och koppla in spisen!! Vi hjälptes även åt att flytta in frys o kyl, så att vi kunde packa upp resterande varor.

Min J. har länge varit sugen på flintastek, och tänk vad glad han blev när jag kom hem idag och hade köpt det! Så det blev kvällsmaten idag. Det var sååå gott, synd att det inte finns att köpa året om. =(

Ikväll är det champions leauge igen!! Vi ska se på Villa Real-Arsenal. Tror att det blir den bästa matchen ikväll, för M-united är nog för överlägsna mot Porto. Ska bli spännande att se i alla fall. Tror det blir en jämn match.

Nu ska jag kolla runt lite till innan fotbollen=)
Hade bra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla