måndag 20 april 2009

"Grodan" får sommardäcken=)

Då var man ute hos mamma i Järlåsa då. Kom lite tidigare än vad jag hade sagt=) Kom redan vid 06.15!!! Skulle ha kommit vid halv 8=) Men jag tänkte att det var ingen idé att gå upp med J. och sen lägga mig i 1timme innan jag skulle åka hit ut. Skulle bara bli mega trött då. Så jag gjorde J. glad o skjutsade honom till jobbet imorse och sedan åkte jag direkt ut till mamman=) Tror jag väckte henne, men det vill hon inte erkänna=) hihi

Anledningen för att jag är här ute är för att vi ska åka till Heby med bilarna. Renaulten ska lagas o få sommardäcken på. Å min Groda ska få sommardäck=) Sen blir det att skjutsa mamma till Väng o skolan där så hon får jobba lite=)

Tror jag ska ta kort på min Groda så att alla får se min fina bil...??!! Ska försöka att komma ihåg det också. =) Minnet sviker ibland, inte bra...

Har fixat så att jag ska byta a-kassa också. Kom på att jag har jättedyr sådan o de är inte nödvändigt. Kan man spar en slant så är det ju bra! Pengar går ju åt hela tiden!!! Måste bara skicka iväg några papper, sen får man hoppas att allt funkar. Har inte riktigt tillit till dessa. Har haft massa problem med både facket o a-kassan tidigare, så jag är opptimistisk! (Vilka fina ord jag använder, blir nästan förvånad själv=))

Annars idag så händer det inte mycket. Blir väl antagligen en liten tuplur när jag kommer hem(om jag känner mig själv så) hihi Jag ska montera ner grejen som sitter på skåpsdörrarna som håller fast dom. Fick inte tillbaka dom, bara en som dom glömt ta bort innan lackningen. Så jag ska efterlysa dom på lackfirman. Är lite jobbigt med luckor som står på vidgavel o inte går att stänga ordentligt! Men får se om det blir idag eller om jag tar det imorgon.

Nu ska jag åka till Heby.
Hade en bra dag!

1 kommentar:

  1. Bra Caroline!
    Du väckte inte din mamma hon sov inte för idag somnade jag om och vaknade efter 1/2 timme och trodde jag sovit i flera timmar.nej inte sover jag länge nu om morgnarna för det är för fint väder men vad ska jag gå upp kl04.30 och ha att göra i 5 timmar innan jag ska till jobbet blir för lång dag.Grodan lämnar vi tillbaka i morgon onsdag om det går bra.Vi hörs.Kram

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla