onsdag 22 april 2009

la la la onsdag

Måste ju döpa inlägget till någonting juh=)

Vad kul de är att höra från gamla kompisar. >Pratar med min barndoms kompis över msn nu. Hon är i Norge o jobbar. Man får lite uppdatering om gamla vänner o vad som händer i hennes liv!! Roligt, roligt=) Vi hade massa bus för oss..Vi hade de roligt i Runhällen vi=)

Har kollat upp lite idag om jag ska sälja mitt hår. Men det verkar som om det är värsta projektet..Åka till Stockholm till teatrar å sånt. Trodde man kunde gå in på en frisör o så fixa dom de typ. har väl inte tänkt så mycket på det hela innan kanske, men men...

Idag skulle jag tvätta hade jag tänkt men det var upptaget hela dagen. =/ så jag bokade fredag istället, men ska nog boka om för J. har ju sina arbetskläder som vill tvättas också=)

Ikväll är det Barcelona match igen. Idag möter dom Sevilla. Blir en tuff match. De värsta är ju att den börjar 22. Blir ju inte klar förren vid tolv. O så ska man upp tidigt, tur för mig att jag kan sova men stackars älsklingen får ju vara vaken o jobba=( Ska skjutsa J. till jobbet imorgon. Mamma kommer med Grodan ikväll. Vi skluue höras om det senare idag.

Nu ska jag gå o diska o fixa lite i köket innan J. kommer hem. Han har fått börja sluta en halvtimme tidigare så han försöker att hinna med en buss som går 5min efter det ha nslutat. Då är han hemma på en kvart=)

Hade bra!

1 kommentar:

  1. Bra bild på golvet.Det ser ut som en stor discokula men det syns vilket fint mönster det är på plattorna.Kram från mamma och pappa.Hälsa J.

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla