måndag 27 april 2009

seg o trött

Förstår inte varför jag är så seg o trött idag. Gick upp vid nio, åkte till gränby för att sätta in pengar åt J. kom hem o åt frukost och nu e jag jättetrött!!

Igår var vi till Eskilstuna till syster o Ella. Åkte med mamma o pappa, kändes lite konstigt att åka i baksätet faktiskt=) Är inte van att åka med längre=)

Vi var ute o lekte i lekparken med Ella. Vi matade även änderna eller ankan som Ella sa=) Syster bjöd på hemlagad pizza=) Riktigt smarrigt var det=) Var en trevlig dag med massa bus. Jag passade även på att färga mammas hår, hon ska klippa sig och då tyckte hon att hon måste färga det innan eftersom vi ska på stor-kalas på valborg. Moster min fyller jämt=)

Nu ska jag ordna mig en kopp te och läsa i min bok.
HAde bra!

1 kommentar:

  1. hoppas ni får en bra dag idag, med stor kalas o allt, hmm i börja av maj, menar ni ihelgen då? eller i början på nästa vecka? för på lör har vi iaf planer, sön vet jag inte än, måste prata med karln min också,,,
    kan höras på tele kanske?
    kram

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla