lördag 11 april 2009

GLAD PÅSK

Glad påsk gott folk!! Hoppas ni har en bra helg=)

Igår var jag, J, och grannen ute o spelade fotboll här i Nyby, vi har en liten fotbollsplan här med mål som vi stod o sköt på. Innan vi gick ut så hämtade vi grannen för att vi skulle se på Liverpool-Blackburn på tv:n. Liverpool vann!! Vi tittade även på Barcelonas match mot Recreativo. Barca vann men det var ingen bra match..Vi blev bjudna till Butta på några öl så vi kollade klart på Barca matchen å sen gjorde vi oss i ordning för att åka dit. Jag bestämde mig för att vi skulle ta bilen dit, drygt att passa bussar o liknande. Det var fullt med folk när vi kom dit, dom satt o för festade för fullt. Jag drack cola bara=) Tyvärr var den ljummen, men det funkade. Vi kom väl hem vid ett tiden, för då skulle dom andra dra ut på krogen. Vi åkte hem o slö kollade lite tv innan vi gick o la oss.

Idag ska vi inte göra något speciellt. Ska gå ut en sväng strax i det fina vädret. Det var ju fint igår också så då var det shorts premiär för första gången i år!! =)

Till Elin: Jag har alltid varit intresserad av fotboll och tyckt att det har varit roligt. Men jag har blivit mer insatt i den nu. Alltså att jag har bättre koll, framförallt på Barcelona.

Nu ska jag fixa lite sen ska vi ut i solen så man kanske blir lite brun=)
Hade bra!

3 kommentarer:

  1. Hur har det gått med solandet????

    Har varit lite trött idag o besökt våra mostrar i Västerås... Ska hälsa från dem o herr o fru Lund-Pettersson

    SvaraRadera
  2. Tänk jag förstår inte hur du hinner med dig...

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla