tisdag 14 april 2009

Fotbolls dag!!!!

Då har det gått ett par dagar sen sista uppdateringen. Då ska jag försöka att komma ihåg vad jag gjort sen sist...

I söndags var vi ut en sväng, var ner på stan o kollade runt. Massa folk som gick runt o åt glass i fina vädret. Tyckte själv att det var lite för kallt för glass, fast det var fint väder.

I går var vi bara hemma och gjorde inte många knop. Jag läste i min bok och J. satt o spelade CS. Var en sväng förbi Gränby C för att ta ut pengar efter det åkt vi till Butta för att J. skulle köpa cigg av honom.

Idag har vi varit till AMS med F-kasse papper. Måste skicka iväg dom så att man får pengar!! =) Nu har vi fått besök av Micke. Blir lite fika o massa prat. Var ett tag sen vi sågs nu.

Senare i kväll är det ju UCL i gen!! Dags att ta sig till semi nu!! Har varit hos grannen och lånat hans box så att vi kan se rätt match. 6:an visar ju bara Chelsea-Liverpool. Så då lånar vi boxen så att vi kan se på viasat i stället. Bra att han har fixat dom kanalerna=) hihi då slipper vi=)

Annars idag har jag sovit middag, skulle se film men råkade visst somna=) Attans att jag har svårt att hålla mig vaken när jag blir trött. Men det var skönt att sova lite grann så jag orkar se på fotbollen!! Heja Barcelona!!

Nu ska jag svara på några mejl innan jag ska vara lite social med J. och Micke.

Hade bra!!

3 kommentarer:

  1. Ella bella busfrö ;o)14 april 2009 kl. 18:12

    Hej min Lin!
    jag sitter hemma med mamma o äter lite goz....

    ha en kul kväll!
    Saknar dig!
    KRAM Ella

    SvaraRadera
  2. Bra med en massa uppdateringar,det gillar jag.Imorgon ska mamma till facket på förmiddan till kl11.30 vad ska ni göra? Vi ska lämna in bilen hos Peter på måndag och byta däck så det är kanske bra att du oxå gör det,men vi kan väl höras så vi vet ex i helgen.Kram m&pHälsa j.

    SvaraRadera
  3. hoppsan här var det uppdateringar på hög nivår:p härligt! Låter som ni har lite o göra om dagarna, o inte bara tråkig fotboll!:p
    Kram kram

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla