torsdag 2 april 2009

Ny målat

Nu är köket nymålat igen!! Jobbigt med att man inte kan laga mat, men snälla grannen lånar ut sitt kök till oss=)

Jag o J. har alltså målat i köket idag, med den "riktiga" vita färgen. Det tar massa timmar för färgen att torka. Luktar lite illa, men vi vädrar för fullt.

Annars har det varit en trötter dag idag. Jag har sovit massa, gick upp sent och kolla film, somnade till den..helt sjukt...är fortfarande trött. Men känner mig duktig i alla fall eftersom vi målat idag!!! =)

Förkylningen är bättre nu, lite täpp i näsan fortfarande och lock i öronen. Men det är sånt man får ta!!

Nu ska jag läsa min bok som min syster köpte till mig när vi var på kryssningen=) Tack för den, den är väldigt bra! Handlar om en advokat som vill leva en viss stil och hur han får gå igenom olika fall. Har inte kommit så långt än=)

Nu blir det kolla runt lite till medan datan är fri=) J. pratar nämligen i mobilen så då passar jag på=) hihi

Hade bra!!

1 kommentar:

  1. Vad duktiga ni är som målar o fixar o donar=) bra kämpat, men färg på rumpan? hmm ja vad ska man säga, haha! klantigt=) men självklart får man ju vara det ibland.
    kram

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla