tisdag 21 april 2009

Tisdag

Idag blir det en lugn dag! Vaknade vid elva, gick upp åt frukost o kollade på extrem home makeover. Bra programm om man ska slö kolla på något=) Husen blir så fina så, men idag så var det ju så klart ett programm som var i 2delar! Typiskt!!

Lånade ut Grodan igår till mamma! Vi kom överrens om att det var bästa sättet för henne att ta sig till jobbet i Vänge. Jag behöver inte bilen nu så det var lugnt. Grodan fick sina sommardäck igår! Mycket bra, slipper tänka på det också=)

Hatar när det blir sånt här väder ute, kallt o blåsigt, molnigt o tråkigt!! Solen var ju uppe så fint imorse!! Det är väl för att dom lovat regn imorgon.. =/ Det är väl bra för naturen men inte för mig!! Då kommer det massa pollen o man blir helt väck av de!! Usch för pollen....

Idag är det NCIS på 3 kl 20.00!! Det ska vi kolla på, bästa serien=)
Annars blir det lugnt. Tänkte jag skulle börja läsa en utav böckerna jag lånade av mamma igår när jag var ute hos henne. Lägger mig under filten i soffan=) Mysigt...

Nej, nu har jag inget mer att skriva.
Hade så bra alla!

1 kommentar:

  1. åhh vad drygt vi måste också fixa sommardäcken, blir väl ihelgen kan jag tro, som om man inte har roligare saker för sig, okej nu lät det ju som JAG skullle byta däck, men NEJ det är ju karl-jobb:)

    fyyy hata pollen, samma här, ger ju bara massa problem.. drygt!

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla