torsdag 16 april 2009

Tröttis

Nu e jag trött, dags för tandborstning strax. Men först lite bloggande=)

Idag har min älskling börjat nya jobbet. Gick upp med honom för att fixa matlåda=) Medan han fixade sig. Efter det att J. gick till bussen så la jag mig i gen, somnade gott om=)

Mamma kom in idag för att gå på fotvård. Hon hämtade mig innan den så att hon skulle hitta dit=) hihi nejdå, vi skulle ju hämta köksluckorna idag, o de ligger båda i Boländerna. När mamma var på fotvården så satt jag o läste i receptionen o drack en kopp choklad..mmm gott=) När hon var klar så åkte vi ett kvarter till lack firman o lastade in luckorna i bilen. Bar upp dom i lgh och satte dit den stora dörren till städskåpet. Trodde att den hade buktat sig. Men problemet var att vi inte hade fått med oss magneterna och andra saker som gör att dörrarna fastnar i skåpen. Svårt att förklara, men det blir en sväng tillbaka imorgon. Hämtade J. när han slutade idag. Vi skulle in på gamla IKEA o kolla handtag/knoppar! Kom dit lite tidigare än J. så jag gick in. Var som värsta gamen ner i korgen o letade efter dom vi vill ha. Hittade både knoppar och handtag!! Precis dom vi ville ha!! O de bästa med allt, de var 60% rabatt!!!!!! Så vi fyndade rejält!! Känner mig nöjd över det!! När vi kom hem efter att knuffats med massa andra gamar o galna folk så satte vi upp dom nedre luckorna, eftersom dom bara hakas på. Min kära far kommer imorgon efter jobbet o ska hjälpa oss med resterande!! Tur att man har världens bästa pappa som kan så mycket! =) Annars ikväll ha vi tagit de lugnt, J. har suttit vid datan o jag ha kollat TV o fixat lite i köket.

Nu ska jag hämta tandborstarna så att vi kan lägga oss strax=)
Hade bra!

1 kommentar:

  1. jag väntar på dom där bilderna:) är så nyfiken på hur det ser ut hemma hos er. är ni nöjda med luckorna?

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla