lördag 2 maj 2009

Sammanfattning

Vad har hänt de sanaste dagarna då??!! Måste tänka efter lite=)

Jo, på sista april var ju jag hos moster Doris i Västerås. Där var det sallad o fika. Väldigt goda kakor hade hon, de var typ winerstänger men med chokladbitar i!!! Det fanns även vin o öl, men för min del blev det trocadero=) Det var roligt att träffa halv släkten, det var ett tag sen man såg alla. Blir inte att man åker dit o när det är kalas är det bäst att passa på när man träffas=) J. var kvar i Uppsala med Micke o co. Dom satt i Engelska parken o trängdes med massa människor!! Dom hade det trevligt. Och när jag kom hem från Västerås hämtade jag upp J. och Micke o skjutsade hem Micke till Gottsunda innan vi åkte hem. Men det blev en tidig kväll, kom hem till tolv tror jag att det var. Skönt att man slapp vara bakis=)

Igår var jag med mamma, pappa, syster o Ella till IKEA. Hade lovat syster att vi skulle gå där. Så dom kom o hämtade mig o sen bar det iväg. Gick ett halvt varv, å sen blev det lunch, dock inte för mig. Jag hade ätit frukost strax innan dom kom så jag fick en mazarin o dricka istället medan dom andra åt mat. Fick två burkar som jag ska ha pasta o makaroner i. För makaron paketet får inte plats i vårat skafferi, det står nämligen på lut! Så nu har jag fina burkar som kan stå på bänken till och med=) Blev en låååång dag, var på IKEA 2 timmar!!! HAr väl aldrig varit så länge på IKEA, men det var trevligt. O Ella är ju så söt. Mamma sa att det var hennes "liin"(alltså jag) å då ställer sig Ella o låtsas gråter o säger att det är hennes "liin". Mosters Ella är det juh=) hihi stärker självförtroendet om inte annat=)

Idag blir det solning på balkongen för att ladda upp för El classico=) Det blir uppvärmning med två best of matcher först! Det är nu det avgörs om Barca vinner ligan eller inte, dom måste vinna idag för att inte Real Madrid ska komma ifatt. Barca leder ju bara med 4p. Å det är väl 5matcher kvar tror jag o Barca har mycket svårare matcher kvar eftersom dom är kvar i både UCL o Spanska cupen. Såå hoppas på bra match o att alla är på topp! Lite problem blir det ju i backlinjen med många skadade. Det är inte bra!!!

Nu ska vi ordna något att äta för nu kurrar magen!!
Ha en bra dag!! =)

2 kommentarer:

  1. Du verkar vara poppis du... mycket inlägg i gästboken.

    SvaraRadera
  2. vadå??? har du aldrig varit på IKEA längre än 2 timmar? oj för oss blir det ju mer än så varje gång.. fast iof är man några stycken, mamma o syster också som är tokiga i "fluff" så får man räkna m,ed det. alla ska åt o lika håll o ja, man brukar vara helt slut efter det:) haha!
    tråkigt att det inte blev nåpgot ihelgen, men så svårt med helger för oss, alltid massa planerat, sen all denna rally, puuuh!
    kram

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla