fredag 29 maj 2009

Tröttis

Nu e jag tröttis. Har varit igång hela dagen känns det som. Vaknade iofs inte förren vid elva kanske men ändå=) Kollade på en konstig film till frukost, kändes mer som en dokumentär. Handlade om en liten tjej i mellanöstern som ville börja i skolan och lära sig läsa och lära sig roliga historier. Filmen hette ngt med Buddah, trodde det skulle handla om det men jag hade fel. Efter det så blev det på med träningskläderna för att gå ut o gå/springa lite. Var väl ute en timme ungefär, hade mer ork i dag än vad jag trodde. Varvade gång med lite joggning för att hålla pulsen uppe. Är så skön känsla att ha tränat och kommer hem och man är helt slut i kroppen. Efter en efterlängtad dusch och stretching så var det dags för handling. Har skjutit upp det i några dagar nu var det dags. Både kyl o frys var tomma=) Men nu är det proppfullt igen=)

Storhandlade på Gränby på Ica där. Var massor med folk. Men jag kryssade med min kärra väldigt bra=) Blev varmt igen bara. Träffade på en gamal lärare från högstadie tiden i Heby. Hon var min hemkunskaps lärare och engelska lärare. Hon var där med en av dom andra lärarna från Heby o hadlade. När jag väl hade shoppat allt jag skulle, (fylld varukorg) jag har sådan där blipp-grej skulle checka ut mig men får en avstämning!!!! Det är ju klart att man får det när man har storhandlat. Kunde lixom inte ha varit härom dagen när vi bara handlade två-tre grejer. Så det var bara att packa upp allt igen på bandet. + Att dom hade typ ngn form av musikklass som uppträdde och lät illa. + Massor av människor. Men det får jag skylla mig själv eftersom jag inte handlat tidigare på dagen.

Nu håller vi på att tvätta. Det har vi också skjutit upp läänge. Men nu är sista maskinen i. Skönt att maskinerna bara tar 30min så att det går fort.

Är helt slut i kroppen nu och känner av att jag inte är tränad!!! Är ganska trött också. Men det är skön trötthet=) Ska bli gott med lite mat snart. J. ska fixa ngt, får se vad det blir, vet att det blir ngt lätt i alla fall, för det kom vi överrens om=)

Ha en trevlig kväll!!

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att du tar dig tid och är ute och motionerar och försöker att komma igång.Vad fick du för något gott.Syster sover och det gör nog Ella oxå snart för hon äter välling ocg då brukar hon somna,pappa ser på tv och jag ska snart krypa ner i sängen.God Natt.kram mamma

    SvaraRadera
  2. åhh va du är duktig som tränar, skulle också behöva komma ut lite, men svårt attta sig för-
    kram

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla