tisdag 12 maj 2009

ännu en dag

Började dagen med att åka ner till arbetsförmedlingen med våra aktivitetstödspapper. Var massa trafik, i korsningen kungsgatan/vaksalagatan hade dom endast en fil öppen så det blev jättelång kö o massa bussar. När jag väl kom fram så gick det på två röda att lämmna papprena. När jag sedan skulle åka hem så fick jag stanna vid varje rödlyse på hemvägen!! Å det är ju några stycken, räknar snabbt o kommer fram till 9 stycken i alla fall. Grodan är ju inte bästa bilen att ha vid rödlysen då den inte funkar på tomgången. Bara ibland o det är sällan!!! Men jag tycker om Grodan i alla fall=)

Nu ska jag iväg en sväng igen, men nu ska J. med också! Ska skjutsa honom så de e klart att han ska med=)

Ska kolla lite vägar nu. så det blev ett kort inlägg idag!
Hade bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla