söndag 10 maj 2009

Söndag

Fick reda på att det är Mors dag i dag så GRATTIS MAMMA, du är världens bästa!!

Idag ska vi åka en sväng till IKEA o se om vi hittar ett litet bord till köket. Ska även kolla på några krokar som pappa har hittat till oss. Dom liknar nämligen våra handtag som vi har på skåp o lådor. Sen blir det en tur till Willys o köpa lite grönsaker för ikväll blir det tacos=) Tänkte äta gott till fotbollen som börjar vid sju. Eftersom Madrid losade i går så har Barca chans att vinna ligan redan ikväll. Hoppas på det!!

Igår var vi en sväng till gränby där vi kollade lite affärer bara. Skruvade upp hållarna till min stång i garderoben också. Det gick väldigt bra faktiskt, synd att man är så höger hänt bara=) Men det blev väldigt bra när jag fick upphängt alla tröjor å så. Nu kan jag se vad jag har i garderoben o inte behöva ta ut allt för att få tag på något.

Nu blir det att hoppa in i duschen för sedan åka till IKEA.
Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Syrran!
    Morsdag är 31 maj inte idag, vem är det som lurat idag att det är idag??? Fast jag håller med omatt vi har världens bästa mamma, o det säger jag itne bara för att hon sitter brevid mig. ;o)
    //Cecilia

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla