onsdag 13 maj 2009

Blivit faster

Vill gratulera min älskade lillebror som blivit pappa för första gången. En liten flicka fick dom. Vet inte riktigt när men ihelgen som var någon gång. Har fått reda på detta via Elin. Tack så mycket för att du upplyst oss=) Hade gärna tagit emot ett samtal/sms eller likande själv...men men. Jag kan inte göra mycket mera än att vänta på att han ska få sitt furnuft tillbaka. Saknar honom, skulle vara roligt att se den lilla skruttan också. Vet inte ens vad hon ska heta =*(

Har precis kommit hem från en liten prommenix, ska strax börja med maten. Idag står det grillad fläskkarré o pommes på schemat. Sen blir det någon sås till det!!

Senare ikväll så spelar Barca final i Copa del rey/Spanska cupen. Där möter dom Bilbao och vi hoppas så klart på en vinst! Vi trodde ju att ligan skulle bli klar i helgen som var, men icke. Fortfarande spännande. Tyvärr har Barca flera spelare borta, både pga skador och avstängningar. Till fotbollen blir det lite goos som Ella skulle sagt. De blir glass med chokladkross i=) Gott gott

Nu har jag fått reda på att min brors dotter ska heta Klara o att hon va liten o söt!!!=) Tack Elin Holm för det=) Det lättade hjärtat lite granna.

Nu ska jag fortsätta att kolla runt lite.
Ha de bra!

3 kommentarer:

  1. åhh grattis till din bror o emelie. en liten Klara.=)
    tråkigt att allt är som det är mellan er bara:(

    SvaraRadera
  2. Det var så lite så. Jag gör vad jag kan. Blir så ledsen över att det är som det är.. Håller tummar och tår för att det ska bli "som förr".

    KRAMAR FRÅN ELIN

    SvaraRadera
  3. carrrooo????? jag har inte kommenterat din blogg så du veeet...?

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla