torsdag 14 maj 2009

Nice dag

Tackar Anna P för en trevlig stund idag på Gränby=) Vi var där och gick i lite affärer innan vi satte oss ner på Skuttunge bagarns konditori. Blev bjuden på fika=) Tog en kopp te o en mazarin som innehöll cholkadfudge eller något liknande. Synd att glasyren smälte bara. Blev ganska kladdigt=). Har inte träffat henne sedan vi gick ut gymnasiet, o de e redan 6år sedan!!! Hoppas att vi kan träffas snart igen!

Annars har det inte hänt mycket idag, var till Heby på gruppen. O där hände de inte mycket, massa prat. Innan jag åkte dit så var jag upp till mamma o pappa i Järlåsa. Hämtade min post där o lämnade lite mjölk till mamma. Tror att hon ska baka=) Kanske Caroline får smaka då??!! hihi

Ikväll blir det lugnt. Vi ska snart åka iväg o tanka bilen för att ha det gjort inför morgondagen. Vi åker nämligen till Söderbärke imorgon eftermiddag. Ska dit o hjälpa J.s pappa med lite vårstädning på gården där. Ska bli skönt att komma från stan lite=)

O fick höra att lilla Klara var 53cm o vägde 3600g. Föddes i söndags någon gång. Pappa ringde bror min igår o fick veta, pappa sa att han lät glad o så i alla fall.

Nu har grannen kommit över en sväng efter att han ha tvättat. Usch, han påminde mig/oss om att vi måste tvätta också. Får gå ner o kolla om det finns någon tvätt tid imorgon på dagen. Blev inget ner till arbetsförmedlingen i måndags så ska ju ner dit imorgon på förmiddagen. Ska försöka hinna med två maskiner innan jag ska ner dit.

Nu ska jag ta på mig mera kläder för det är kallt...hhuuuaaa...
Ha en bra kväll=)

3 kommentarer:

  1. Du verkar ha haft en bra dag! Själv har jag varit på högskolan o haft min sista lektion för den här terminen...
    Jag är ledig nästa fredag, vad ville mor hitta på???? IKEA o Gränby lr???
    Hälsa J.
    Nu är det dags för Criminal Minds...
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Det kan nog tänkas att mamma bakar i helgen lite bullar och kanske skorpor oxå ikväll blev det Ewas ingefärs rutor ochh det var smarrigt.När åker ni till Söderbärke i morgon? Åker ni med grodan?
    Kramiz från mamma

    SvaraRadera
  3. åhhh gott med mamma Ewas hembakde smarr.. sånt gillar vi..gotti gotti!=)
    Hoppas ni får det bra nu hos svärfar.
    vi ses o hörs..ska se hur jag gör med lösen, men du får det senare, eller hela din underbara fam ska få det:)

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla