måndag 4 maj 2009

måndag morgon

Nu var det måndags morgon o jag har precis kommir hem efter att ha skjutsat J. till jobbet. Tänkte sitta vid datan en stund nu för att sedan lägga mig en stund till. Dagen blir såååå lång annars.

Måste ju berätta att Barca utklassade Real Madrid i lördags kväll! Barca vann med hela 6-2 på bortaplan!!! Helt sjukt bra match, den sänds i repris ikväll kl 20.00 på 4sport.

Igår var en lugn dag, vi åkte en sväng till Micke för att lämna av vårat bord som han har fått av oss. Han behövde ett avlastningsbord och vi behövde bli av med ett! =) Så vi lastade in det i Grodan o så bar det iväg. Det var skönt att få det gjort faktiskt. Stannade till o pratade en stund innan vi åkte hem o firade då gårdagens (lördagens) seger med hemkörning!!=) Var väldigt gott..mmmm...

Idag på schemat står det att jag ska ringa lite viktiga samtal när saker o ting har öppnat. Ska ut till Järlåsa o hämta trådbackar o en flyttkartong. Min garderob är som sagt ett enda stor kaos. Själva klädhängaren ha gått sönder eller ja, sjäkva färstet så allt ligger i en stor hög. Kommer inte åt något alls. Mamma o pappa hade en trådbacks grej över så den ska jag ha nu. Ska bli nice med lite ordning där i i alla fall. Flyttkartongen ska jag ha till att rensa ut lite porslin ur köksskåpen som vi inte använder. Har massa "fin porslin" som bara står som aldriog blir använda. Vi tyckte det var lika bra att ta ner det i källaren så att vi får bra plats med det vi använder i stället!
Efter Jälråsa så blir det vidare färd mot Heby för att idag börjar min grupp som jag ska gå i. Ska bli spännande o se vad jag har gått med på för något. Vi ska tydligen vara 4 tjejer som ska börja idag o gå 2ggr i veckan i ca 10veckor nu (tror de va 10 iaf). Som sagt, lite spänd på vad det är för något jag gett mig in på...=S Men det blir nog bra!!

Nu tror jag att jag lägger ner detta för att ta en liten sovstund i stället!! hihi

Hade bra gott folk=)

2 kommentarer:

  1. Mosters busunge4 maj 2009 kl. 15:43

    Hej Liiin!
    Så tidigt du var uppe då!!!
    Här togs det sovmorgon till kl 8:30...
    Tycker om att sova länge på morgonen...
    Är nu fin i håret o hjälper mamma att städa!

    saknar dig!
    KRAM Ella

    SvaraRadera
  2. vad är det för en grupp du pratar om i Heby:)?

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla