söndag 31 maj 2009

Tränat

Var ner på stan ett tag idag o gick ett varv runt sta´n och ett varv runt i Stadsträdgården. Åkte till Coop i Boländerna o handlade lite grill mat. O där finns det sååååå god kulglass så J. bjöd på trekulor i våffla!!! mums va gott det var! När vi kom hem var vi upp med grejerna o sen gick vi ut till "våran" fotbollsplan här i Nyby o satte oss i gräset en stund. Var jätteskönt men det var faktiskt lite fuktigt i gräset. När vi märkte det så gick vi hem igen. Jag tog då på mig mina träningskläder o begav mig ut på min runda. Var väldigt jobbigt idag eftersom det är varmt och massa pollen. Glömde att ta med vatten o tuggummi. Blev alldeles torr i halsen så jag kortade ner rundan lite för att jag inte skulle tuppa av. När jag kom hem så sänkte jag 1 liter vatten. Gott gott!

Alldeles nyss kom Martin över så nu sitter han o J. ute på balkongen och ser till att flintan blir väl grillad=) Jag fixar salladen, har gjort den med sallad, ruccola, majs, gurka, paprika, färska champinjoner, annanas, vindruvor. Å sen ha vi gjort en klar sallads dressing. Det är sååå gott, och man blir så skönt mätt när man bara har sallad till! + Att det är nyttigt också. =)

Nu ska jag se hur det går för dom där ute.
Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Det lät ju gott,hoppas att dom inte brände det dom grillade.Nu ska jag snart åka och jobba. Hoppas att du kommer ihåg vattenflaskan när du går ut och går.Kram mamma

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla