måndag 1 juni 2009

hmmm

Idag känns det hmmm....Solen skiner o det fläktar skönt. Var ut på dagen, ner på stan o lämnade in papper. Väntade på att J. skulle vara klar på ams. Det tog typ 10min för honom. Sen kom han upp till Kvarnen där jag var. Vi satte oss på en bänk utanför o läste tidningen. Har inte hänt nå roligt i Uppsala alls=( Vi kom även på att det fanns en tatuerare i närheten så vi gick dit en sväng o kollade. J. vill tatuera sig medans jag inte vet. Om jag skulle göra det så vill jag ha ett lejon tror jag. Kanske med mitt födelsedatum eller liknande. Det lär ju inte hända än på ett tag!!!!

Måndag som det är så har jag varit i Heby idag. Var en skum dag där... Kom hem nyss o här var våran granne. J. o han sitter o babblar om mobiler på balkongen=)

Nu ska jag laga lite mat, blir romantisk middag med falukorv och makaroner!!! =) Men det är gott.

Ha en bra kväll!

2 kommentarer:

  1. Vad var det som var skumt i Heby?
    Jag sitter och väntar på Lander runt för stt sereprisensen i lördags.Visst är det skönt med sol och värme det behövs.Vi hörs.Du vet att mamma ska till Västerås i morgon till ortopeden och jag åker tåg opch buss. Kramiz

    SvaraRadera
  2. åhhh Henriks favvo, korv.. själv är jag sååå trött p¨det, eftersom vi har en hel frys med bara korv, men så klart det kan vara gott ibland, o enkelt:)

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla