måndag 8 juni 2009

Funderingar

Nu har jag kommit tillbaka från min prommenad till Gränby. På vägen hem kom jag på lite saker som jag inte skrivit.

§ Jag ska hjälpa till på Anna o Andrews bröllop den 4juli. Har lovat Anna´s mamma att hjälpa till i köket så att hon slipper ha tankarna på det. Lilla jag fixar det=) Ska även se till att få ut kaffe o tårta o sedan stå o ha lite koll på baren.

§ Jag fyller snart år, ett kvarts sekel, alltså 25år. Kom på att jag önskar mig en BRA digitalkamera o en liten resa, typ en weekend eller något liknande.

§ Att det inte är sommarvärme än, hemskt!!! O de innebär att man inte fått någon fin brun färg än!!!

§ Att om jag (vi) ska vara barnvakt åt Ella sista helgen i Juli så finns det saker för barn att göra här i närheten. Tex 4H gården med massa djur o sånt. Fin lekpark vid skolan här också eller nere på stan i stadsträdgården. Vid dåligt väder finns Nickis. Men i Juli ska det vara fint!!

§ Att det inte är något speciellt inbokat i sommar, tyvärr...URF är det ända å de är mellan den 6-8augusti.

Nu ska jag ta min bok o sätta mig på balkongen en sväng o läsa lite granna=)


1 kommentar:

  1. Hallojsan!!! Nej om inte min kalender är felmärkt så är midsommarafton nästa helg dvs fredag den 19 juni. Du ser så fort tiden går ;-) Absolut får vi se till att boka in en träff! Ha det bra! Kram Anna

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla