tisdag 16 juni 2009

Jag har hittat den.....

Det lönar sig att leta efter solen=) Den kom tillbaka igen ju=) Inte vidare varmt men den skiner!! Har varit på möte nere på stan, kom nyss hem. Hade kjol o kortärmad skjorta på mig, lite kallt men jag tyckte det är ju ändå sommar!!! hihi

En liten pinsam grej hände, gick o lyssnade på musik i solen, hade min tofflor på mig, trampar snett o ramlar ner på ett knä...=( Står tre personer lite längre bort och ser detta o kommer emot mig o frågar om allt gick bra..Jag svarar att :Ja de gjorde de. Kände mig helt dum där jag gick vidare, ramla på stan=) haha, vilken syn=) Så nu har jag ett litet skrubbsår på knät som svider lite grann, men det är ju sommar så de hör ju till, i alla fall om man är liten!! hihi

Mötet var ang. praktik på KFUM´s öppnaförskola. Hon jag träffade var jätte trevlig o hela stället känndes som ett stort vardagsrum. Man kände sig hemma där. Inredningen var retro med nya inslag. Blev kär i deras STORA BORD!!!! Det var ett stort bord för ca 8-10 pers i massivit trä från 1930-talet ungefär. Har varit en gammal pub med fasta bänkar i väggarna o bastanta bord och ett av dessa bord har dom kvar. Själv bordsskivan var väl ca 12cm kanske. Det var hur som hellst hur fint som hellst. Vill ha det!!! Tyvärr är det stängt där till de n31 augusti så jag får se hur det blir, har sommaren att fundera. Men det känndes bra!

Nu ska jag äta lite lunch med min älskling som är hemma idag från jobbet, har smittat av mig min förkylning på honom=( Min börjar bli bättre i alla fall=) Jag har kurerat mig väl, hihi

Ha en bra solig dag!!

4 kommentarer:

  1. Du ser... den kommer fram när man minst anar det... såg att det skulle bli sol imorgon med här i tuna... Tänkte att det är bra för sig att vet, ;)

    SvaraRadera
  2. det är bra att veta=) mamma tyckte vi skulle till PZ....tycker det blir för snärjigt, men vi får se...

    SvaraRadera
  3. härligt med sol.hade tunika o leggings, alldeles lagom iaf när man satt i solen, annars var det liiite kallt, men som sagt härligt med sol:)
    förstår att det var pinsamt o ramla, men tur det gick bra!:)

    SvaraRadera
  4. Här är också soligt. Hoppas det håller i sig till midsommar! Stackare som föll, tur du inte gjorde illa dig mer! Ha en bra dag! Kram Anna

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla